[et_pb_section admin_label="section"][et_pb_row admin_label="row"][et_pb_column type="4_4"][et_pb_text admin_label="טקסט"]

קרית-היובלהתחדשות עירונית הינה תהליך אשר ייעודו לשפר ולרענן את המראה של מתחם או של מספר מבנים הממוקמים בסמיכות זה לזה. ישנם מספר פרויקטים אשר משתייכים לקטגוריה הזאת ובכוחם להשיג את המטרות הללו – הפרויקטים הם: פינוי בינוי, ולעיתים גם תמ"א 38/2.

מעבר לתועלות הוויזואליות של הפרויקטים ותרומתם למראה השכונה בפרט ולמראה העיר בכלל, פרויקטים אלו טומנים בחובם שורה ארוכה של יתרונות נוספים – במסגרת הפרויקטים הדיירים נהנים מהרחבה של הדירות ומתנאי מגורים ברמה גבוהה יותר. בנוסף, במסגרת הפרויקט מתווספות יחידות דיור נוספות לשכונה ותורמות לחיזוקה הדמוגרפי.

כולם יוצאים מורווחים
התחדשות עירונית מהווה תהליך אשר דורש השקעה של סכומי כסף רבים וטומן בחובו תהליכים בירוקרטיים ארוכים ומורכבים אך בסיומו, כולם יוצאים מורווחים:

♦ המדינה והרשות המקומית אשר בשטחה שוכנים אותם מבנים, מרוויחות שכונות משודרגות ומשופרות אשר מושכות אליהן תושבים חדשים.
♦ הדיירים של המבנים, אומנם מתבקשים לפנות את דירותיהם לתקופת זמן ארוכה – אך בסוף הפרויקט הם מקבלים דירה חדשה, מרשימה וגדולה יותר.
♦ היזם המבצע מרוויח באמצעות התוספת של הדירות החדשות לפרויקט וע"י כך ביכולתו להניע את התהליך כולו.

כך יוצא, שבשורה התחתונה כולם נהנים בסופו של דבר מהפירות של תהליך התחדשות עירונית.

מורכבות הפרויקטים והחשיבות המקצועיות
כל פרויקט אשר מהווה חלק מהתחדשות עירונית מצריך נקיטה בהליכים בירוקרטיים מורכבים, כאשר מדובר בתהליך אשר יכול להימשך שנים רבות.

הן בגלל מורכבותו של פרויקט זה והן בגלל חשיבותו ותרומתו, קיימת חשיבות גבוהה שמנהלי הפרויקט יהיו אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחומם ושברשותם יהיו הכלים המקצועיים לצלוח כל שלב משלבי הפרויקט בצורה הטובה והמקצועית ביותר.

חברת "קדמת היובל" מתמחה בביצוע פרויקטים של התחדשות עירונית
החברה שמה לה לדגש מקצועיות ללא פשרות, איכות ותוצאות משביעות רצון עבור כל הנוגעים בדבר.
כל תהליכי הפרויקט נעשים בשיתוף ובשיקוף של יוזמי הפרויקט למול הדיירים וגורמי התכנון.

לחברה ניסיון רב בביצוע פרויקטים מרשימים בארצות הברית ובישראל.
קדמת היובל מאמינה בשיתוף אינטרסים מלא בו כולם צריכים להרוויח.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]