צוות קדמת היובל

יוסי אטון

מנכ"ל

יוסי אטון
מנכ"ל

מומחה לגישור ומשא ומתן, פועל בשוק הנדל"ן בירושלים מעל 18 שנה. היה מעורב בפרויקטים מורכבים של בנייה ושיווק נדל"ן. מתאם פעולות החברה בין הדיירים, ספקים, מנהלי החברה והמשקיעים. פועל ברגישות ובאנושיות מול הדיירים במיזמי החברה תוך תפיסת עולם כי יש להציב את האנשים במרכז העשייה של קדמת היובל.

אורי ברשישת

מנהל פרויקטים

אורי ברשישת
מנהל פרויקטים

אורי הוא מתכנן ערים במקצועו המשמש כיועץ לתכנון אסטרטגי במסגרת משרד תכנון, אורי משמש בין היתר כיועץ/מנהל פרויקטים לחברת קדמת היובל. אורי בעל ניסיון רב שנים בגיבוש מדיניות תכנון, קדום תכניות והיתרי בניה. אורי הוא עם ניסיון של 25 שנה בתכנון ערים במערכת הציבורית ובשוק הפרטי וכיהן בעבר בשורה של תפקידים בכירים במערכת התכנון העירונית והמחוזית.

מלכה גרינברג רענן

רכזת תכנון

מלכה גרינברג רענן
רכזת תכנון

אדריכלית, מתכננת ערים ובעלת דוקטורט בגאוגרפיה מהאוניברסיטה העברית. מרכזת את פעילות החברה מול ועדות התכנון וגופים ממשלתיים. אחראית על הכנת חומרי רקע מקצועיים ואסטרטגיים בתחום התכנון. פועלת מול מגוון יועצים של החברה, לרבות אדריכלים, שמאים, יועצי תחבורה, סביבה ועוד.
malka@k-yovel.com

יובל גטה

מנהל תחום פרויקטים ושכירויות

יובל גטה
מנהל תחום פרויקטים ושכירויות

בעל ניסיון בשיווק וקידום מיזמים עסקיים. מרכז פרויקטים מורכבים הכוללים קשר עם דיירי הפרויקט, התקשרויות עסקיות, החתמות על הסכמים משפטיים ופתרון בעיות שונות לאורך כל התהליך. בנוסף, מרכז את תחום המדידות של כלל הפרויקטים.
yuval@k-yovel.com

הדס שוורץ

רכזת חברתית משפטית

הדס שוורץ
רכזת חברתית משפטית

בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה וקרימינולוגיה. בעלת ניסיון בעבודה עם אוכלוסיות רווחה. מרכזת את התחום החברתי מול הדיירים בדגש על דיירים קשישים ובעלי מוגבלויות תוך מתן סיוע ממוקד, ומגוון פתרונות ייחודיים. אחראית על הכנת תסקירים חברתיים ונושא הדיור הציבורי, הן מול הדיירים והן מול גופים ממשלתיים. ניהול כלל ההסכמים המשפטיים של החברה מול דיירים, ספקים, עורכי דין, יועצים, עובדי החברה וגורמי חוץ נוספים.
hadas@k-yovel.com

גרג שלו

רכז תחום התכנון

גרג שלו
רכז תחום התכנון

מתכנן ערים. מרכז את פעילות החברה מול ועדות התכנון וגופים ממשלתיים. אחראי על הכנת חומרי רקע מקצועיים ואסטרטגיים בתחום התכנון. פועל מול מגוון יועצים של החברה, לרבות אדריכלים, שמאים, יועצי תחבורה, סביבה ועוד.
greg@k-yovel.com

רעות להב

מנהלת משרד

רעות להב
מנהלת משרד

סטודנטית בשנה ג' , לתואר ראשון במנהל עסקים בהתמחות שיווק ופרסום. אחראית על ניהול שוטף של המשרד מול כל הגורמים הרלוונטיים. בנוסף, אחראית על פלטפורמות המדיה של החברה.

נדב אויזרט

רכז פרויקטים ושיווק

נדב אויזרט
רכז פרויקטים ושיווק

בעל נסיון בשוק הנדל"ן הירושלמי. מרכז פרויקטים מורכבים הכוללים קשר עם דיירי הפרויקט, התקשרויות עסקיות, החתמות על הסכמים משפטיים ופתרון בעיות שונות לאורך כל התהליך. בנוסף, מרכז את תחום השכירוית עבור דיירים בעלי צרכים מיוחדים.
nadav@k-yovel.com
דילוג לתוכן