[et_pb_section admin_label="section"][et_pb_row admin_label="row"][et_pb_column type="4_4"][et_pb_text admin_label="טקסט"]

בהחלטת הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה ירושלים מיום ה-25/11/15 נכתב:
"לאחר בחינת טענות המתנגדים ומגישי התכנית, שמיעת עמדת הוועדה המקומית ובחינת מסמכי התכנית, הוועדה התרשמה כי מדובר בתכנית ראויה, התואמת את מדיניות ההתחדשות העירונית ואת העקרונות שהותוו בתכנית האב יובלים גנים ובתכנית הכוללת לרחוב טהון. הועדה סבורה כי התכנית מייצרת מסגרת איכותית ומאוזנת להתחדשות עירונית בשכונה".

החלטת הוועדה הינה לשני מתחמים הנמצאים בסמיכות. במסגרת פרויקט "מצפה טהון" יהרסו 36 יחידות דיור ישנות ובמקומן יבנו 140 יחידות דיור חדישות. בפרויקט הסמוך, "קדמת היובל" יוקמו 120 יחידות דיור חדישות במקום 30 הדירות הנמצאות במקום.

יזמי התוכנית, חברת "קדמת היובל", בירכו על החלטת הוועדה המחוזית. לדברי מנכ"ל החברה, יוסי אטון: "זהו יום משמעותי בחייהם של רבים מתושבי שכונת קרית היובל. מדובר בפרויקט משנה חיים, הדיירים יזכו לדירות חדישות, רחבות ידיים, בסטנדרט גבוה, העומדות בתקנים החדישים ביותר. השכונה תרוויח חידוש של שטחי הציבור, זרימת תנועה משופרת ותמהיל דיירים מגוון ואיכותי".

מנהל הפרויקטים של החברה, אורי ברשישת, הוסיף: "התוכניות אושרו על ידי הוועדה תוך 14 חודשים מיום עמידתם בתנאי הסף, זהו זמן שיא בישראל המבטא את איכות התוכנית, את הרצון העז של התושבים בהתחדשות ואת התמיכה הברורה של עיריית ירושלים ולשכת התכנון בקידום תוכניות פינוי בינוי אשר יאפשרו הרחבת ההיצע של דירות בלב השכונות הוותיקות של ירושלים".

את שני מתחמי המגורים החדשים תכנן האדריכל קרלוס פרוס ולצידו פעל צוות רחב של אנשי מקצוע בהם מהנדסי תנועה, שמאים, יועצי סביבה ועוד. חברת קדמת היובל העמידה לרשות התושבים יועץ חברתי, מר יורם אסידון,  אשר ליווה אותם בכל תהליכי אישור התוכנית.

"קדמת היובל" מקדמת שורה של פרויקטים דומים ברחבי העיר ירושלים אשר עומדים בקנה אחד עם רצון העירייה בהגדלת היצע הדירות במרכז העיר, בהתחדשות ושיפור חזות העיר.

"קדמת היובל" תמשיך בתקופה הקרובה את מהלך התכנון עד הוצאת היתרי בנייה לשני הפרויקטים שאושרו.

פרויקט מצפה טהון

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]