[et_pb_section admin_label="section"][et_pb_row admin_label="row"][et_pb_column type="4_4"][et_pb_text admin_label="טקסט" background_layout="light" text_orientation="right" use_border_color="off" border_color="#ffffff" border_style="solid"]

vaadaהממשלה הכריזה על שנת 2016 שנת התחדשות עירונית והכנסת יוצאת בשורת חוקים חדשים שיבטיחו קידום מהיר יותר של פרויקטים להתחדשות עירונית.

שנת 2016 הוכרזה על ידי ממשלת ישראל כשנת ההתחדשות העירונית זאת במטרה להביא לקידום של פרויקטים שיגדילו את היצע המגורים במרכזי הערים ויאפשרו לרבבות דיירים להכפיל את שווי דירתם.

במסגרת הכרזה זו, הוקמה בכנסת הוועדה להתחדשות עירונית בראשותו של ח"כ אלי כהן. הוועדה קיימה שורה ארוכה של דיונים במספר הצעות חוק שבראשן הצעת החוק להקמת הרשות להתחדשות עירונית בישראל, הצעת החוק המסדירה את הגופים המארגנים דיירים המבקשים לקדם פרויקטים והצעת החוק הנוגעת לדיירים סרבנים.

באתר הכנסת מופיע מידע לגבי הוועדה ובה תמצאו את הצעות החוק השונות ולו"ז לקידום ההצעות, בקישור כאן.
חברת קדמת היובל לוקחת חלק בדיונים אלו ובישיבה האחרונה של הוועדה, הציגו נציגי החברה שורה של רעיונות ושיפורים להצעות החוק. לשמחתנו, הוועדה מצאה את הצעותינו כראויות.

אנו מאמינים כי קידום הצעות החוק הן חשובות כדי להבטיח את זכויות הדיירים, להביא לקידום פרויקטים איכותיים ולהבטיח לוחות זמנים מהירים יותר לפרויקטים של התחדשות עירונית.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]