[et_pb_section admin_label="section"][et_pb_row admin_label="row"][et_pb_column type="4_4"][et_pb_text admin_label="טקסט"]

פינוי---בינוי-בירושליםירושלים נחשבת לאחת הערים המובילות בארץ בכל מה שקשור לקידום של פרויקטים פינוי בינוי. המטרה של העיריה כמו גם של הממשלה, היא להוביל מגמה של שיפור חזות העיר ולחזק את מעמדה של ירושלים זאת בעיקר בשכונות הישנות בהן יש צורך לשפר תשתיות, להעלות את רמת חייהם של הדיירים ולהביא דיירים חדשים לחיזוק השכונה.

ירושלים כעיר הבירה של ישראל בעלת חשיבות והשפעה עצומה על הצורה בה ישראל נתפסת בעולם.

במסגרת פרויקט פינוי בינוי, נהרסים המבנים הישנים ובמקומם נבנים בניינים חדשים, מרשימים, גדולים ויוקרתיים יותר.

חשוב לציין שפרויקט פינוי בינוי משפר לא רק את המראה של המבנים עצמם, אלא הוא מיטיב עם השכונה ומשפר את המוניטין של האזור כולו – כך שבמקרים רבים, גם תושבים אשר אינם נהנים באופן ישיר מיתרונות הפרויקט נהנים בעקיפין.

בחירת חברת פינוי בינוי בירושלים
הליך של פינוי בינוי הוא דרך משותפת ארוכה של החברה היזמית בשיתוף הדיירים להובלת הפרויקט, ולכן ישנה חשיבות רבה בעת בחירת החברה, ויש לשים דגש על מספר פרמטרים חשובים, אשר בכוחם להבטיח את הבחירה הטובה ביותר.

בין הפרמטרים הללו:

♦ רזומה החברה – כדאי להתרשם מפרויקטים של פינוי בינוי שבהם מעורבת החברה.

♦ צוות החברה – מומלץ להיפגש ולקבל את המידע המקסימלי לגבי הצוות ולבדוק שלחברה ישנם מנהלי פרויקטים, יועצים חברתיים ואנשי קשר הנמצאים בקשר עם הדיירים.

♦ רמת ההיכרות והניסיון בעיר – פרויקט פינוי בינוי בירושלים, צריך להתבצע על ידי חברה המכירה את העיר על בוריה ומתמקדת בה בעבודתה.

♦ פגישת ייעוץ ראשונית – כדאי לקבוע עם נציגי החברה פגישה ראשונית, להכין רשימת שאלות רלוונטיות ולנסות ולקבל את התמונה המלאה על אותה החברה.

חברת "קדמת היובל" מתמחה במימוש של פרויקטים שאפתניים של התחדשות עירונית בירושלים. הכלים המקצועיים, הניסיון, הידע, הקשרים וההיכרות הקרובה לעיר הבירה, מאפשרים לחברה לספק מענה איכותי על כל דרישות הפרויקט ולגרום לכל הנוגעים בדבר ליהנות מהתוצאה הסופית המושלמת.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]