[et_pb_section admin_label="section"][et_pb_row admin_label="row"][et_pb_column type="4_4"][et_pb_text admin_label="טקסט"]

ירושלים נחשבת לאחת הערים היפות בעולם והרבה בזכות המבנים המיוחדים שבה.
אך גם בעיר יפה כמו ירושלים, ישנן שכונות ישנות שהזמן לא עושה להן חסד והן פוגעות במידה כזאת או אחרת ביופייה של העיר. הפתרון לנושא הזה, מגיע בדמותו של הליך התחדשות עירונית.

בכוחו של הליך התחדשות עירונית לחדש ולשפר בצורה משמעותית את המראה של השכונות ולהפוך אותן לסיבה נוספת בגינה כולנו חשים גאווה כה גדולה מעיר הבירה היפה של ארצנו.עירית ירושלים נחשבת לפורצת דרך בקידום הליכי התחדשות עירונית בכלל ופינוי בינוי בפרט, כאשר המטרה היא לשפר את חזות העיר ולאפשר לתושבי השכונות הישנות של העיר ליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר.

בכדי שההליך של התחדשות עירונית בירושלים יטמון בחובו תוצאות משביעות רצון, קיימת חשיבות גבוהה לתכנן בצורה מוקפדת את הפרויקט ולבחור בצורה נבונה את אותה החברה אשר תעמוד מאחורי אותו פרויקט ולשים דגש על בחירת חברה אשר מרכזת את רוב משאביה ופועלה בעיר המדוברת.

פרויקטים של התחדשות עירונית בירושלים, בדומה לכל עיר אחרת, טומנים בחובם יתרונות רבים עבור בעלי הדירות באותם המבנים, אך אי אפשר להתעלם שהדרך שזורה באי נעימויות במידה מסוימת.

הדיירים יידרשו לפנות את דירתם לטובת דיור זמני – השכירות בעבור הדירה החלופית תמומן על ידי יזם הפרויקט.
חשוב עבור הדיירים כי יחתמו על הסכם מול חברה שתדאג לזכויותיהם לכל אורך התהליך עד לסיום הפרויקט שבסופו בעלי הדירות אמורים ליהנות מיתרונות גדולים בדרך לשפור איכות החיים בצורה משמעותית.

חזות יפה ומרשימה של ירושלים, עיר הבירה, היא ללא ספק משאלת לב הן של תושבי העיר והן של תושבי המדינה כולה. הדרך לשיפור פני העיר ולהשגת המטרה הזאת עוברת כאמור, בהליך של התחדשות עירונית בעיר.

חברת "קדמת היובל" מתמחה בפרויקטים של התחדשות עירונית בירושלים. הכלים המקצועיים, הניסיון, הידע וצוות החברה יספקו מענה איכותי לדרישות הפרויקט על מנת לגרום לכל הנוגעים בדבר להשיג את התוצאה הסופית הטובה ביותר.
חברת "קדמת היובל" יוצרת חזון ומציאות במטרה לחזק את ירושלים תוך שימת דגש על הדיירים מבחינה חברתית וכלכלית.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]