[et_pb_section admin_label="section"][et_pb_row admin_label="row"][et_pb_column type="4_4"][et_pb_text admin_label="טקסט" background_layout="light" text_orientation="right" use_border_color="off" border_color="#ffffff" border_style="solid"]

דיירי פרויקט "מבוא היובל" הנמצא ברחוב טהון 15-17, הוזמנו לארוחת ערב חגיגית במסעדת "טורו" הצופה אל חומות העיר העתיקה. זוהי מסורת שאנו שמחים לקיים בכל פעם שאנו מגיעים לנוסח סופי של הסכם דיירים על יציאה לדרך של פרויקט פינוי בינוי.

אין זה סוד כי הסכם הדיירים הוא "הסיפור הגדול" של תחום הפינוי בינוי. ההסכם מהווה את גולת הכותרת של תהליך ארוך ומורכב הכולל אין ספור היבטים תכנוניים ומשפטיים. חתימת הדיירים על ההסכם מהווה את יריית הפתיחה להוצאת היתר בנייה ובנייה בפועל של מתחם מגורים חדיש ומודרני.

את דיירי הפרויקט עו"ד יפעת ארנון ואת קדמת היובל עו"ד אורי בנקי ממשרד לומברוזו ושות'. אבל הברכות מגיעות בעיקר לנציגות דיירי הפרויקט, קבוצה איכותית של דיירים שלקחה על עצמה, בזמנה הפנוי וללא תמורה, את ליווי הדיירים והרצון לקדם סדרה של החלטות חשובות שאפשרו את יציאת הפרויקט אל הדרך.

[/et_pb_text][et_pb_text admin_label="טקסט" background_layout="light" text_orientation="right" use_border_color="off" border_color="#ffffff" border_style="solid"]

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]