[et_pb_section transparent_background="off" allow_player_pause="off" inner_shadow="off" parallax="off" parallax_method="on" make_fullwidth="off" use_custom_width="off" width_unit="off" custom_width_px="1080px" custom_width_percent="80%" make_equal="off" use_custom_gutter="off" fullwidth="off" specialty="off" admin_label="section" disabled="off"][et_pb_row make_fullwidth="off" use_custom_width="off" width_unit="off" custom_width_px="1080px" custom_width_percent="80%" use_custom_gutter="off" gutter_width="3" allow_player_pause="off" parallax="off" parallax_method="on" make_equal="off" parallax_1="off" parallax_method_1="on" parallax_2="off" parallax_method_2="on" parallax_3="off" parallax_method_3="on" parallax_4="off" parallax_method_4="on" admin_label="row" disabled="off"][et_pb_column type="1_3" disabled="off" parallax="off" parallax_method="on"][/et_pb_column][et_pb_column type="2_3" disabled="off" parallax="off" parallax_method="on"][et_pb_text background_layout="light" text_orientation="right" admin_label="טקסט" use_border_color="off" border_style="solid" disabled="off"]

תנאי מוקדם בכל פרויקט פינוי בינוי הינו רצון הדיירים והתושבים לצאת לתהליך מורכב, משמעותי ובעל השלכות נרחבות על אופי חייהם.

ללא רצון התושבים וללא מוכנות נאותה, צפוי הפרויקט להיתקל בקשיים רבים שבסופו של דבר מובילים לעצירת הפרויקט וליחסים שליליים בשכונה.
חברת קדמת היובל מאמינה כי שיתוף ציבור אמיתי, כנה ושקוף של תהליך פינוי בינוי הוא בסיס לפעילותה ולכן משקיעה מאמצים ומשאבים רבים במטרה לקדם הבנה מוחלטת בין התושבים לחברה. לשם כך, החברה פועלת יחד עם אנשים מקצוע שנפגשים עם הדיירים באופן מאורגן ובצורה פרטנית, מאפיינת יחד איתם את הצרכים של כל אחד ואחת ובונה עבורם פתרון מושלם לצרכיהם.
פרויקט מצפה טהון הינו דוגמה נפלאה לתהליך שכזה. הפרויקט זכה לתשבחות מצד מועצת העיר, חברי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה וחברי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה. כולם היו שותפים לדעה כי מדובר במשהו חריג ומיוחד. החיבור המיוחד של תושבי השכונה עם אנשי החברה הביא לתקדים בקנה מידה ארצי כאשר תוך קצת מעל שנה מופקדת התוכנית להערות בוועדה המחוזית ותוך תמיכה גורפת של כל המעורבים.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]